Primaria orasului Sinaia organizeaza concurs/examen pentru ocuparea functiei publice de executie de :
- inspector clasa I grad asistent în cadrul Compartimentului monitorizare și control al Direcției Poliției Locale
Informatii privind desfasurarea concursului :
–Tip concurs – RECRUTARE
–Data sustinere proba scrisa : 02.12.2019,ora 10
–Data sustinere proba interviu : 04.12.2019
–Perioada de depunere a dosarelor de inscriere :
30.10.2019 – 18.11.2019
–Locul desfasurarii concursului : sediul Primariei orasului Sinaia, Bd.Carol I nr.47
1.SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI :
– asigură aplicarea prevederilor Legii 50/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare, urmărind respectarea disciplinei în construcții pe teritoriul orașului Sinaia
– asigură aplicarea prevederilor Legii 185/2013 privind amplasarea și autorizarea mijloacelor de publicitate pe teritoriul orașului Sinaia
2.Responsabilitati :
- asigură, urmărește și răspunde de respectarea legislației în domeniul construcțiilor și publicității stradale ;
- desfășoară activitatea de monitorizare și control pe teritoriul orașului, încheie note de constatare, constată contravenții sau infracțiuni, aplică sancțiuni, referitoare la disciplina în construcții ;
- verifică în teren starea clădirilor și impune proprietarilor acestora efectuarea lucrărilor de reparații la fațada imobilului ;
- identifică imobilele și împrejmuirile aflate în stadiu avansat de degradare și somează proprietarii pentru refacerea acestora ;
- verifică legalitatea amplasării materialelor publicitare și a respectării regulamentului de publicitate stradală aprobat la nivelul orașului Sinaia.
3.Cunostinte :
– Dezvoltare si planificare urbana ;
– Proiectare, autorizare, realizare si identificare a constructiilor ;
– Inginerie si tehnologie ;
4.Abilitati, calitati si aptitudini necesare candidatului ideal :
– integritate si confidentialitate ;
-exercitarea profesiei cu onestitate, buna credinta si responsabilitate ;
-aptitudini de comunicare ;
-abilitati de exprimare in scris si verbal, de colaborare cu toti factorii de executie si de conducere ;
-intocmire rapidă a documentelor ;
-adaptabilitate la nou ;
-capacitate de autoperfectionare prin pregatire permanenta ;
-capacitate de lucru in echipa ;
-competente dovedite : microsoft – office , social media ;
5.Conditii specifice de participare la concurs/examen :
-studii universitare de licenta absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă întrunul din domeniile :
arhitectură sau urbanism, știinte economice, științe juridice, ingineria mediului sau știința mediului .
-vechime minimă in specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 1 an
6.Cum sa aplici :
- Dosarul de inscriere la concurs/examen se depune la sediul Primariei Sinaia in perioada
30 octombrie 2019 – 18 noiembrie 2019 si va conţine în mod obligatoriu:
- 1)formularul de înscriere ;
- 2)curriculum vitae, modelul comun european;
- 3)copia actului de identitate;
- 4)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- 5)copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
- 6)copia adeverinţei medicale care să ateste starea de sănătate, corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate ;
- 7)declarație pe proprie răspundere sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al securității sau colaborator al acesteia.
- 8)cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează ;
Optional :
- alte documente relevante din care sa rezulte participarea ca specialist in cadrul unor proiecte/programe ;
- alte diplome/certificate obtinute in urma absolvirii unor cursuri de specialitate
Relatii suplimentare si coordonatele de contact pentru depunerea dosarelor de concurs :
La sediul Primariei Sinaia. Persoana de contact : Olaru Isabela, inspector in cadrul Serviciului de Buget si Resurse Umane, telefon : 0244311788 interior 132 fax. 0244314509 ; e-mail : isabela.olaru@primaria-sinaia.ro
Bibliografie :
- Ordonanța de Urgență nr.57/2019 – Codul administrativ.
- Constitutia Romaniei ;
- Legea nr.155/2010 a poliției locale, republicată.
- Legea nr.50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcții republicată cu modif.și compl.ulterioare
- Legea nr.185/2013 privind amplasarea și autorizarea mijloacelor de publicitate, republicată
- Hotărârea Consiliului Local Sinaia nr.5/12.02.2015 privind aprobarea regulamentului de organizare și funcționare a Poliției Locale Sinaia
DESCARCĂ DOCUMENTE:
Last modified: noiembrie 22, 2019